Vés al contingut
SantBoi[.Tv]ai

Independent Media & Events

  • 🆔Marc 🏘️SantBoià
    • Info: 📰Noticies i 📚Memòria
    • 🏪Comerç, 📢Anuncis, 📅Events i 📸Mitjans
    • 🙋‍♀️Participació i 🌐Xarxes
    • 🗳️Eleccions Sant Boi 23M 2011
    • 🗳️Eleccions Sant Boi 26M 2019
    • 🗳️Eleccions Sant Boi 28M 2023
  • 💬 BotBoi v2
  • 🎬Realitzacions
    • 📹Hemeroteca
    • 📜Memòria i 🙏Homenatges
      • 📘Memorias del Brigadista Gerhard Hoffmann
      • 🏰Marianao’s: 📍Punt mut de 🔀 subversions al 📜 Segle XX
    • 👥Reportatge i promo 🤝Social
    • 🎭Ficció, 🎸Música i 🖼️Cultura
    • 🧠Filosofía – Grupo 🌿Ataraxia
    • 🌍Todos los Mundos – 💬Comunicación Intercutural
    • 📚Exemples d’IAG🤖🌱
  • 🆔Marc 🏘️SantBoià
    • Info: 📰Noticies i 📚Memòria
    • 🏪Comerç, 📢Anuncis, 📅Events i 📸Mitjans
    • 🙋‍♀️Participació i 🌐Xarxes
    • 🗳️Eleccions Sant Boi 23M 2011
    • 🗳️Eleccions Sant Boi 26M 2019
    • 🗳️Eleccions Sant Boi 28M 2023
  • 💬 BotBoi v2
  • 🎬Realitzacions
    • 📹Hemeroteca
    • 📜Memòria i 🙏Homenatges
      • 📘Memorias del Brigadista Gerhard Hoffmann
      • 🏰Marianao’s: 📍Punt mut de 🔀 subversions al 📜 Segle XX
    • 👥Reportatge i promo 🤝Social
    • 🎭Ficció, 🎸Música i 🖼️Cultura
    • 🧠Filosofía – Grupo 🌿Ataraxia
    • 🌍Todos los Mundos – 💬Comunicación Intercutural
    • 📚Exemples d’IAG🤖🌱
Info Sant Boi - 🏪Comerç, 📢Anuncis, 📅Events i 📸Mitjans - 📚Exemples d'IAG🤖🌱 - 🎬Realitzacions

Espera, no he acabat! #IA tirador olímpic turc Yusuf 🎥 per @edmondyang (Instagram) 2024-08-09

agost 9, 2024 - By Marc Santboià

Espera, no he acabat! IA tirador turc Yusuf 🎥 @edmondyang (Instagram)

@edmondyang#YusufOlímpicTiradorTurc
Preparar materials amb #AI , #textos #imatges i #videos , sobre els #autòmats (primers robots) dels Segles XV i XVI, per a una #automatitzar una #expo final per #videoconferencia .

Related Posts

MARC SANTBOIÀ: CRÒNICA 🗓️DEL 16 AL 30 DE SETEMBRE DEL 2025

MARC SANTBOIÀ: CRÒNICA 🗓️DEL 16 AL 30 DE SETEMBRE DEL 2025

setembre 30, 2025
SantBoi15-9-25.Del Nus que ofega a la Diada que inspira.j

MARC SANTBOIÀ: CRÒNICA 🗓️DE L’1 AL 15 DE SETEMBRE DEL 2025

setembre 15, 2025
IA: Análisis, Sociedad y Economía

El mundo según la IA: Tu próxima pareja 💖, tu próximo trabajo 💼 y el fin de la democracia 🗳️, todo decidido por un algoritmo 🤖 (y a un precio bastante caro) 💸

setembre 13, 2025
  • Equipo
  • Identitat
  • Serveis
  • Política de privadesa i Avisos Legals
Graceful Theme by Optima Themes

Etiquetes

"Baix Llobregat" (8) #IA (8) 2024 (365) AI (41) AIG (28) Art (7) Barcelona (5) Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (6) Brigadista Internacional Autríaco (33) Cal Ninyo (7) Carles Serret (5) Colección Memoria (33) comerç (6) cultura (11) economia (6) Edición textos de Cristina Hernando y Carles Vallejo (33) Edita Memorial Històric (33) esport (4) Esports (8) Fira de la Purissima (4) Gerhard Hoffmann (34) guerra civil (6) Hemeroteca (359) Historia (36) història (7) IA (34) IAG (24) informació (6) Marc Santboià (10) Marianao (5) Marquès de Marianao (6) memoria (5) Memoria histórica (40) Mossos d'Esquadra (5) notícies (360) notícies Sant Boi (7) obres B-25 (6) Palau de Marianao (5) Parc Agrari (7) Salut Mental (8) Salvador Samà i Torrents (8) Sant Boi (29) Sant Boi de LLobregat (25) trànsit (5) UN LARGO VIAJE A TRAVÉS DEL REVUELTO SIGLO XX (20)

Rodamots.cat

Cada dia un mot

  • mentirola

    Diminutiu de mentira, que és la variant formal de mentida que usem els valencians. És un mot de caire afectuós que usem, fonamentalment, quan parlem amb un xiquet xicotet. (Eugeni S. Reig, El valencià de sempre, 2015) Em pense que això que em dius és una mentirola, perquè se t’han fet les orelles roges.

  • garrofa [2]

    Mentida. Ahir em va dir una bona garrofa, a veure quina una me n’explica avui. També pot voler dir ‘mentider’: Sí que n’ets, de garrofa! No em puc refiar pas de tu.

  • nyepa

    Mentida.

  • bòfia [2]

    Mentida. —M’han dit que aquesta tarda juguen el Viladecans contra la Sénia. —Quina bòfia! No veus que juguen en categories diferents?

  • llufa [2]

    Mentida (col·loquial). Tot allò que explicaven eren llufes que feien córrer perquè el nanos creguessin.

  • xarbotar

    Agitar-se la superfície d’un líquid sacsejat o en ebullició, deixant anar o alçar-se bombolles o esquitxos. El vent xarbota l’aigua del mar. Duia la galleda tan plena que xarbotava i no podia córrer. També s’usa en sentit figurat: Vivim en un món xarbotat. Era jove i la salut li xarbotava pels quatre cantons.

  • llavòrens

    Forma col·loquial de llavors o llavores: 1  En aquell moment. Va ser llavòrens que va arribar el papa i ho va engegar tot a rodar. 2  En aquest cas. Si ell moria primer que tu, llavòrens tu series l’hereu. També allavòrens i moltes altres variants; vegeu-ne ací l’evolució. Per als normativistes compulsius: les úniques formes... Read more »

  • fer més voltes que el vint-i-nou

    Fer moltes voltes. Per arribar a casa vostra he hagut de fer més voltes que el vint-i-nou!

  • cinquantí -ina

    Que ha complert els cinquanta anys i no arriba als seixanta. També en podem dir quinquagenari -ària, però costa més.

  • fetiller -a

    Persona que practica la fetilleria, que és el conjunt de pràctiques màgiques per a posar al servei de l’home les forces sobrenaturals, a càrrec d’individus que es mouen impulsats pels esperits. (Això és el que diu el GDLC; el DIEC no és gaire més clar; diu que la fetilleria és ‘l’art de fetillar’ i fetillar... Read more »